Med PlanOrder har du et komplett lagersystem med innebygget online bestillingsfunksjon for forbruksvarer til tannklinikken. Systemet sikrer at du alltid har varer på lager og er særlig egnet for produkter som du bestiller og benytter ofte.
PlanOrder består av en Ipad og et smart system som strukturerer ditt lager ved hjelp av bokser, tavler eller skinner. Ipaden har sin egen internettforbindelse og påvirker ikke tannklinikkens IT-system.
Se ulike løsninger fra klinikker som bruker PlanOrder i dag
Alle varer og produkter legges i to PlanOrder bokser eller i et egnet system. Når den første boksen er tom skannes boksens etikett på Ipaden. Alle etiketter har en QR-kode for hvert varenummer.
På Ipaden blir det avtalte antallet for boksen automatisk lagt i handlekurven. Ordrene samles og effektiveres på avtalt tidspunkt. Ved levering av varene fylles den bakerste boksen opp igjen. Varene rulleres da slik at du alltid bruker de eldste varene først etter FIFO prinsippet (first in, first out)
Våre kunder har brukt PlanOrder i over ti år og vi fortsetter å forbedre systemet kontinuerlig basert på tilbakemeldinger og utvikling generelt i samfunnet.
Enkelt og forståelig bestillingssystem
- Line, Tannlegekompaniet
PlanOrder er så og si vedlikeholdsfritt
- Pia, Helsfyr Tannklinikk
Vi har mye bedre oversikt over hva som er på lager
- Kari, Odontia Molde
Alt er relativt enkelt for alle på klinikken og det sparer oss tid
- Rayana, Oris Galleri Oslo
PlanOrder passer til alle klinikker i alle størrelser. Velger du å bruke PlanOrder som lagersystem får du en skreddersydd løsning som passer akkurat til din klinikk.
Lageringsplass og størrelse på klinikken legger grunnlaget for hvordan PlanOrder systemet skal se ut i din klinikk. Boksen fås i forskjellige størrelser og det er også mulig å få mindre skuffer i en karusell til for eksempel bor eller filer. Dette er med på å sikre at plassen blir utnyttet optimalt i forhold til de produkter klinikken trenger.